Gyakran Ismételt Kérdések

Minden esetben kedvezmények nélkül indulok és csak később leszek jogosult rájuk?

Nem, már a business fiók megnyitásától járnak a kedvezmények.

A feltüntetett árak tartalmaznak-e minden felárat?

Igen, a szállítási árak tartalmaznak majdnem minden pótdíjat, például az üzemanyag, az autópályadíjak és a vámkezelési díjak árát.

Milyen fizetési határidővel érkeznek a számlák?

Ha megfelelsz a fizetési feltételeknek, 7 napos fizetési határidőd lesz.

Milyen gyakran kapom majd a számlákat?

Ha megfelelsz a fizetési feltételeknek, kéthetente fogsz számlát kapni.

Használhatom-e a plugint (bővítményt), ha még nem tudom hány megrendelésem lesz?

Ahhoz, hogy a plugint (bővítményt) használhasd átlagosan naponta legalább egy rendelésed kell legyen. De ne ess kétségbe ha ez nem sikerül, még mindig hasznáhatod az online felületünket ahol egy rendelés leadása csak kb. 45 másodperc.

Nyitottam egy business fiókot de csak a következő hónaptól fogom használni. Érinti ez a kedvezményeket?

Nem, csak az első rendelés leadásától számoljuk a rendelési mennyiséget.

Szeretnék személyes találkozót egy értékesítővel. Van erre lehetőség?

Általában csak a vállalati ügyfelekkel találkozunk, de ha úgy gondolod, hogy különleges igényeid vannak, amelyekről nem beszélhetünk telefonon, vedd fel velünk a kapcsolatot és egyeztetünk egy személyes találkozót.

Csak most indítottam be a vállalkozást, még nem tudom mennyi megrendeléssel számolhatok.

Azt javasoljuk, hogy csak akkor nyiss business fiókot ha havi szinten folyamatosan legalább tíz belföldi vagy egynél több külföldi megrendelésed van. Addig is használd a Fürgefutár.hu fiókodat.

Igényelhetek business fiókot ha nem vagyok jogi személyként bejegyezve (ev., kft, bt., zrt, rt.)?

Igen, igényelhetsz business fiókot és jogosult leszel a kedvezményekre, de nem leszel jogosult az utólagos fizetési módokra.

Cégem nem Magyarországon van bejegyezve, igényelhetek business fiókot?

Igen, igényelhetsz business fiókot és jogosult leszel a kedvezményekre, de nem leszel jogosult az utólagos fizetési módokra.

Az én üzleti tevékenységem szezonális jellegű, így az automatikus kedvezményszámítás nem megfelelő számomra. Van-e erre megoldás?

Igen, jelezd ezt nekünk és közösen megtaláljuk az ideális megoldást.

Mi történik, ha az első hónapban kevesebb megrendelésem lesz?

Semmi gond, csak az első teljes hónap végétől kezdjük mérni a szállítási mennyiséget. Például ha az első rendelésed január 5-én adtad le, az első hónap amit figyelembe veszünk majd az február lesz.

Milyen gyakran utaljátok az utánvét összegét?

Az utánvét összegét naponta továbbítjuk. Formálisan az utanvét összegeket a szállítási határidőtől számított 8 munkanapon belül kell átutalni, azonban általában a csomagok kézbesítésétől számított 3-4 napon megérkezik a bankszámlára az utánvét összege.

Kapok értesítést arról ha változik a tarifacsomagom?

A tarifacsomagod automatikusan változik az átlagos szállítási mennyiség alapján. A tarifacsomag változásáról nem kapsz értesítést. Az aktuális belföldi és nemzetközi tarifacsomagod bármikor megtekintheted a Fürgefutár.hu fiókod “Profil beállítások” menüjében bal oldalt.

Tudok több felhasználót hozzáadni egy business fiókhoz?

Igen, bármennyi emailcímet hozzáadhatsz a business fiókodhoz. Lépj velünk kapcsolatba és aktiváljuk ezt a szolgáltatást. A szolgáltatás ingyenes.

Cégem nem Magyarországon van bejegyezve, igényelhetek business fiókot?

Igen, igényelhetsz business fiókot és jogosult leszel a kedvezményekre, de nem leszel jogosult az utólagos fizetési módokra.

Business fiók igénylés

Igényelj business fiókot még ma, és kezdj el spórolni már első megrendeléseddel!

Igénylés!